Publicacions en què col·labora amb Almudena Barrientos-Báez (21)

2024

  1. Corporate entrepreneurship in Central American Tourism Agency (CATA)

    Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post COVID-19 Recovery Strategies (Taylor and Francis), pp. 202-207

2023

  1. Island destinations in the face of global challenges

    Routledge Handbook of Trends and Issues in Tourism Sustainability, Planning and Development, Management, and Technology (Routledge Reino Unido), pp. 151-159

  2. Island destinations in the face of global challenges: A strategic analysis

    Routledge Handbook of Trends and Issues in Tourism Sustainability, Planning and Development, Management, and Technology (Taylor and Francis), pp. 151-159

2021

  1. Inclusivity in Higher Tourism Studies

    Handbook of Research on the Role of Tourism in Achieving Sustainable Development Goals (IGI Global), pp. 300-312

  2. Millennials’ support for tourism development: the effect of market orientation by governments

    Tourism Review, Vol. 76, Núm. 4, pp. 858-870

  3. Posibilidades Transmedia y Neuromarketing para la explotación turística 3.0

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 37, pp. 151-163

  4. Young consumers’ intention to participate in the sharing economy: An integrated model

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-22

2020

  1. Gestión de las emociones: Departamento de RRHH en hotelería

    Know and Share Psychology, Vol. 1, Núm. 4, pp. 135-146

  2. Governance and communication at the university: Study from covid-19

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 25, Núm. 91, pp. 1247-1261

  3. Horizontes del mundo digital: de la simulación y la banalización de la experiencia, a un uso social, ecológico e innovador de la Sociedad Red

    CIC: Cuadernos de información y comunicación, Núm. 25, pp. 269-277

  4. Investigaciones actuales en ciencias sociales y en turismo

    Tirant lo Blanch

  5. La imagen y empoderamiento de la mujer en el sector turístico

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 22, pp. 164-175

  6. La transformación digital del turismo

    Revista de Occidente, Núm. 464, pp. 52-66

2018

  1. Drivers internos vs externos en la formación de la intención de compra y la e-lealtad de los jóvenes en el turismo

    VI Foro Internacional de Turismo Maspalomas Costa Canaria: Congreso Internacional Destinos Turísticos Inteligentes

  2. Influencia de la personalización del sitio en la formación de la intención y la e-lealtad de los jóvenes en turismo

    VI Foro Internacional de Turismo Maspalomas Costa Canaria: Congreso Internacional Destinos Turísticos Inteligentes