Publications (17)

2022

  1. Gamificación para mejorar el manejo de la cámara profesional en la asignatura de Fotografía

    Revista de Investigación y Pedagogía del Arte, Núm. 11, pp. 1-18

2021

  1. Gamificación y aprendizaje activo con Kahoot!: creación de exámenes por parte del alumnado

    3 c TIC: cuadernos de desarrollo aplicados a las TIC, Vol. 10, Núm. 2, pp. 77-99

2020

  1. Using the Roblox Video Game Engine for Creating Virtual tours and Learning about the Sculptural Heritage

    International Journal of Emerging Technologies in Learning, Vol. 15, Núm. 20, pp. 268-280

  2. Ceramic workshop adapted with 3D technologies to improve the self-esteem of people with disabilities

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-13

2019

  1. The classroom as a Makerspace: Use of tablets and cutting plotter to create pop-up cards in educational environments

    International Journal of Emerging Technologies in Learning, Vol. 14, Núm. 10, pp. 116-131

  2. Flexible 3D printed molds for educational use. Digital fabrication of 3D typography

    International journal of online and biomedical engineering, Vol. 15, Núm. 13, pp. 4-16

  3. Diseño y fabricación digital de tarjetas pop-ups en entornos educativos mediante tecnologías de bajo coste

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 67, pp. 48-65

2015

  1. Art and Creativity in Engineering Graphics Education using digital tablets with Autodesk Formit.

    World Congress on Education (WCE-2015). Dublin, Ireland, 2015.

2013

  1. En trànsit

    Art públic, Universitat Pública: Benvinguda,2012 (València : Universitat de València, 2013), pp. 60-67