
Arminda
Suárez Perdomo
Assistant Professor
Publications (27)
2022
-
Profiles of undergraduates’ networks addiction: Difference in academic procrastination and performance
Computers and Education, Vol. 181
-
Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment
Electronic Journal of Research in Education Psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 177-200
-
Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 177-200
2021
-
Evaluación de aprendizajes en contextos tecnológicos
coord.
La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria
-
Low-cost ultrasonic range improvements for an assistive device
Sensors, Vol. 21, Núm. 12
2020
-
Visually Impaired Interaction with the Mobile Enhanced Travel Aid eBAT
Advances in Intelligent Systems and Computing
-
El Trabajo Fin de Grado como elemento central de la innovación educativa
Teoría y práctica en investigación educativa: una perspectiva internacional (Dykinson), pp. 1660-1673
-
Validation of an eBAT as a mobility aid for blind people
Assistive Technology, pp. 1-9
-
Influencia del perfil de procrastinación activa en el rendimiento académico del alumnado de Ciencias de la Educación
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 72, Núm. 3, pp. 157-172
-
El aprendizaje basado en la investigación en el contexto universitario: una revisión sistemática
Revista española de pedagogía, Vol. 78, Núm. 277, pp. 517-535
2019
-
“Educar en Positivo”, un programa de apoyo parental online
Edunovatic 2018. Conference Proceedings: 3rd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 17-19 December, 2018
-
La trascendencia de la procrastinación y la toma de decisiones en el rendimiento académico en alumnado universitario
Innovación Docente e Investigación en Ciencias de la Educación (Dykinson), pp. 173-184
-
E-parenting: una revisión sistemática de la literatura
Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 68, pp. 30-41
2018
-
E-parenting: Revisión de la literatura
EDUcación con TECnología: un compromiso social. Aproximaciones desde la investigación y la innovación
-
Situación de la infancia y la familia en Canarias
contrib.
Wolters Kluwer
-
Parents and internet: What kind of usage?
Analise Psicologica, Vol. 36, Núm. 4, pp. 409-426
-
Evaluación de la calidad ética y del contenido de los recursos online para padres
Comunicar: Revista científica iberoamericana de comunicación y educación, Núm. 54, pp. 19-28
-
Effectiveness of a Universal Web-based Parenting Program to Promote Positive Parenting: Patterns and Predictors on Program Satisfaction
Journal of Child and Family Studies, Vol. 27, Núm. 10, pp. 3345-3357
2016
-
Parental activities seeking online parenting support: Is there a digital skill divide?
Revista de Cercetare si Interventie Sociala, Vol. 54, Núm. September, pp. 36-54
-
Parental activities seeking online parenting support: Is there a digital skill divide?
Revista de Cercetare si Interventie Sociala, Vol. 54, pp. 36-54